سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سرنوشت

شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۴ ب.ظ

می خواهم برگ های سرنوشت و زندگی را ورق بزنم و از درون آن بهترین برگ ها را انتخاب کنم

و این کاغذهای دفتر کهنه ی سرنوشت را نو کنم اما خیلی مشکل است 

می خواهم تقدیر و قسمتی را که برایم تعیین شده را تغییر دهم و به سوی دریایی هدایت شوم که آبی بس تمام ناشدنی دارد

می خواهم آسمان تیره ی سرنوشت را به رنگ آسمان آبی دراورم و در آن پرندگان بهشتی خداوند را جای دهم

شاید امروز نیز روز شروع سرنوشتی دیگر است و من الان در حال تغییر ان هستم

گویا می خواهم آسمان را بشکافم و ...

گویا می خواهم همه چیز را هر چه زودتر به پایان برسانم ، سرنوشت را ، عشق را ،زندگی را، بامعنا و بی معنارا

دوباره شروع می کنم ...

با امید به پروردگار.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۱۰/۲۳
پرنده مهاجر

نظرات (۴)

سلام دوست عزیز
امروز در روز اول ربیع الاول این بهترین خبری بود که شنیدم
از خدا میخوام کمکتون کنه  و بهترینها رو براتون رقم بزنه
من مطمئنم که موفق میشید چون خودتون خواستید که تغییر کنید
دست خدا همراهتون :)
همیشه شاد باشید و خوشحال
پاسخ:
ممنون دوست عزیز
همچنین
مـا' عاشق میشویم
'مـا' دلباخته میشویم
'مـا' خیانت میکنیم
'مـا' جدا میشویم
'مـا' گند میزنیم
دست آخر میگوییم :

'خـدا' نخواست
پاسخ:
...
سلام
آفرین
کار خوبی میکنی:)
پاسخ:
... .
aafffffffffffffaaaaaaaaaaariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.lare khobi mikoni.kare 2rosto mikoni,sakhte vali arzesh dare in sakhti
پاسخ:
ممنون ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">