سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

ماه محرم

شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

ز بس عقده در گلو دارد دلم                       به زانوی غم سر گذارد دلم

چنان داغدار توام روز و شب                   که خونابه از دیده بارد دلم

تو را ای خدایی ترین آرزو                      به دست خدا می‌سپارد دلم

تو رفتی ولی یاد تو ماندنی است                پس از تو چنین می‌نگارد دلم

اسیرم اسیر غم عشق تو                          سر کوی تو خانه دارد دلم

                                                                                         عباس براتی پور

فرا رسیدن ماه محرم رو به همه ی دوستان تسلیت عرض می نمایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۷
پرنده مهاجر

نظرات (۱۵)

باز محرم رسید، شدم چه حیران و مست
از این همه عاشقی، دوباره‎ام مست مست
باز محرم رسید، شهر سیه‎پوش توست
دل، نگران رنج خواهر مظلوم توست
--------------------------------------------------
باز محرم شد و دلها شکست/
از غم زینب دل زهرا شکست.
باز محرم شد و لب تشنه شد/
از عطش خاک کمرها شکست.
آب در این تشنگی از خود گذشت/
دجله به خون شد دل صحرا شکست.
قاسم و لیلا همه در خون شدند/
این چه غمی بود که دنیا شکست؟

فرا رسیدن ماه محرم تسلیت باد

پاسخ:
تسلیت همچنین
دلم مست و لبم مست و سرم مست

بخون ای دل که صبرم رفته از دست

بخون ای دل محرم اومد از راه

بخون اجر تو با عباس بی دست . . .

عرض تسلیت به مناسبت امام سوگواری امام حسین(ع)
پاسخ:
تسلیت همچنین.
تسلیت
پاسخ:
همچنین عزیزم.
دیباچه عشق و عاشقی باز شود
دلها همه آماده پرواز شود
با بوی محرم الحرام تو حسین
ایام عزا و غصه آغاز شود
ایام سوگواری سالار شهیدان را به شما دوست عزیز تسلیت میگم
پاسخ:
همچنین تسلیت میگم.
تسلیت عزیزم
پاسخ:
همچنین عزیزم.
۲۹ آبان ۹۱ ، ۱۴:۱۵ ماه مهتابی
عاشورا و محرم رو به شما تسلیت میگم دوست گرامی

خواهش میکنم چه اشکالی داره
پاسخ:
مرسی لطف دارین...
گاهی حس می کنم


روی دست خدا مانده ام ! !


خسته اش کرده ام


خودش هم نمی داند با من چه کند ...!!


گاهی وقت ها آنقدر از زندگـــی


خستـــه می شوم که دلــــم


می خواهدقبل از خــــواب ؛


ساعت را روی "هیچوقــت" کـــوک کنم ...
پاسخ:
"روزگار همیشه بر خلاف ارزوهایم گذشت"
1جورایی فکر میکنم 1 غم بزرگ تو دلته
سلام
منم تسلیت میگم
هر جور راحتی.!
تسلیت میگم.
چه عجب پیدات شد...کجا بودی؟؟؟
پاسخ:
دوباره میخوام برم...
۰۷ آذر ۹۱ ، ۲۱:۵۵ این روزها..
سلام ممنون از حضورتون.
در پاسخ به کامنتی که گذاشتید:
در مورد نظرتون باید بگم شکی درش نیست.. ولی من قصدم از این نوشته یادآوری بود.. یاد آوری برای افرادی که تاریخمون رو به دست فراموشی سپردند و طوری وانمود میکنند که انگار اصلا وجود نداشته و شناساندن آن به نسل آینده..
پاسخ:
مرسی از خیرخواهیتون...
.... یعنی چی صادق؟؟
پاسخ:
گاهی سه نقطه ها تمام حرف های ادم را می زنند...
عزاداریاتون قبول
پاسخ:
مرسی همچنین...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">