سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

بی وفا...

يكشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

درد نگاهت را فهمیدم اما به رویت نیاوردی

وقتی که می رفتی،گفتمت نرو ولی رفتی

رفتی و قلبم را به درد اوردی 

رفتی و تنهایم گذاشتی

رفتی و رفتنت فراموشم نمی شود

ای کاش می دانستم که فراموشم کرده ای

ای کاش می توانستم فراموشت کنم

هیچ وقت نگذاشتی حرف دلم را بزنم 

گفتم دوستت دارم و هیچگاه فراموشت نمی کنم ولی گفتی همه حرف است

تنهایم گذاشتی با اینکه میدانستی دنیای منی

وفا کردم و وفا ندیدم

جفا نکردم و جفا دیدم

این رسم روزگار است؟

تنهایی،جدایی،هجران،فراق...

همه اش نصیبم شد

رفتی اما این رسم روزگار نبود...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۸/۲۱
پرنده مهاجر

نظرات (۱۴)

خالا تو باز طرفت میفهمه دوستش داشتی...
من آدمیم خیییلی مغرور حالا یه لامصبی وقتی چشمم بهش میفته قلبمو انگار خنج می زنن ...
انگار به این میگن دوست داشتن...
من ازش متنفرم چون باعث شده ازش خوشم بیاد و دوستش داشته باشم...
اه لعنتیه دوست داشتنی!!!!!
هنوز همه مات اند از رفتنت ...

من به کنار .......
زیبا بود وبااحساس
با کسی که دوسش داشتی بهم زدی؟
پاسخ:
من نه،اون...
به درک
پاسخ:
کاش من هم می تونستم به درک.
سلام
با کمی حرف دل آپم
پاسخ:
مرسی که خبر دادین
دلم گاهی می گیرد

گاهی می سوزد

گاهی تنگ می شود

و حتی گاهی...

گاهی نه خیلی وقت ها می شکند...
چقدر سخته علاقه فقط یه طرفه باشه....
پاسخ:
اره...
عشق یعنی مستی و دیوانگی

عشق یعنی با جهان بیگانگی

عشق یعنی شب نخفتن تا سحر

عشق یعنی سجده ها با چشم تر

عشق یعنی سوختن یا ساختن

عشق یعنی زندگی را باختن

عشق یعنی شعله به خرمن زدن

عشق یعنی رسم دل بر هم زدن

عشق یعنی تاکربلا سینه زدن
==================

امام سجاد (ع) : هر مؤمنی که بگرید بر قتل حسین (ع) به نحوی که اشک بر چهره اش جاری شود ، خداوند او را جاودانه در خانه ای از خانه های بهشت جا می دهد.

التماس دعا[گل]
پاسخ:
التماس دعا همچنین.
آه صادق این حفها ، این دردها چقدر این روزها تکرار میشود.
انگار در این زندگی دلت را نشکنند روزگار به تو ثابت نمیشود.
چقدر زیبا گفتی : وفاکردم و وفاندیدم
جفا نکردم وجفا دیدم
این رسم روزگار نبود ، اما از روزی که دلت شکست ، دل شکستن رسم میشود. نمک خوردن و نمکدان شکستن رسم میشود.
تناهیی ف جدایی ، هجران ، فراق ... اینها را هم به رسم های روزگار اضافه کن.............
سلام
شایدم اونقدی که شما فک میکنین نباشم
پاسخ:
هستین...
سلام دوست عزیز
با لینک موافقم
پاسخ:
مرسی...
لطف دارین
پاسخ:
خواهش...
۰۷ آذر ۹۱ ، ۱۳:۵۲ ماه مهتابی
بی وفایی کن...وفایت میکنند
باوفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گرچه آیین خوش است...
مهربان باشی رهایت میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">