سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

معرفی یه بلاگ...

جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

با هر گونه تفکیکی میان انسانها مخالف هستم. به ویژه تفکیک جنسیتی. این وبلاگ "برای " زنان نیست، بلکه "دربارۀ" زنان است. دربارۀ بخشی از جامعه که در سکوت انواع و اقسام تهدیدها و اجحاف ها در مورد او صورت می گیرد و به علت همان فرهنگ مسلط سکوت. او لب فرو می بندد.


وبلاگی ای است برای بیان دردها و رنج زنان و همینطور بیان نقصان و کاستی هاشان.

بیاید با هم تاریخ رنج را بنویسیم. تاریخی که در هیچ سندی ثبت نخواهد شد. 

                                 http://ensaniyat.blogsky.com/




وب باحالی بود،خوشم اومد و درباره ی من و لینکش رو اینجا گذاشتم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۱۴
پرنده مهاجر

نظرات (۱)

۱۴ مهر ۹۱ ، ۲۳:۲۹ من زنم.یک انسانم!
آنچه ما انسان‌ها را از یکدیگر جدا می‌کند تفاوت‌هایمان نیست...بلکه کوتاهی ما در تشخیص ، پذیرش ، و ستایش این تفاوت‌ها است....مرد یا زن بودن دلیل برتری نیست...بیایید "انسان" باشیم...

برایم مهم نیست که در چه دنیایی زندگی کنم مهم این است که در دنیای مردانه من زن باشم ....

مرسی صادق جان
بی نهایت ممنون
پاینده باشی
پاسخ:
همچنین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">