سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

گذشت روزگار

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۱، ۱۲:۰۰ ب.ظ

بالاخره این روزها می گذرند ارام ارام.

من هم می گذرانم و هی می گذرانم.

این روزها تمام می شوند .

اما خاطره ها می مانند.

من اینجا نمی مانم .

من هم از اینجا تمام می شوم .

شاید هم بعدا بدتر از الان باشد ، ولی مهم نیست .

مهم این است که اینجا تمام می شود.


صادق نوشت: این روز های بیابانی بعد از اون روزهای شهری!

                    نمی دونم به نفعمه یا به ضررم.

                    ولی خیلی وقتم داره تلف میشه.

                    ثانیه ها دارن می گذرن و من شاید سعی می کنم از دستشون ندم

                    مهم نیست بالاخره تلاشمو می کنم

                    شاید وقتی تلاش می کنم ، بعدش هی میگم :هرچه ... اید خوش اید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۷
پرنده مهاجر

نظرات (۱)

سلام
بعد از هر لحظه ای که میگذرو نید به چیزی که پیش روی شماست امید داشته باشید اینطوری حداقل راحت تر میشه آینده رو تحمل کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">