سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

خدا,ظلم,...

يكشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰ ب.ظ

شاید یکی از صفات خداوند ظلم باشد مگر خدا هم ظلم نمی کند خداوند هم به بندگان ضعیفش ظلم می کند . ظلم در حق بندگانی که به جز سخت کوشی و سگی کردن کار دیگری ندارند. تنها گناه مردم بیگناه ضعف انهاست اینکه قدرت ندارند اینکه تنها ی تنهایند و در تنهایی خود برای خود می دوزند و می بافند و کاری به هیچ احدی ندارند اینکه ساده و بی ریا هستند . اری این شاید خود جرم بزرگی باشد که سالی یکبار هم چشمشان به دیگری نمی افتد و اگر هم کسی به انها سر می زند تنها به این خاطر باشد که بخواهد ... .  

درگاه خداوند که دیگر شده است بازار خرید و فروش .فقط کسانی اجازه ی ورود به درگاهش را دارند که پول داشته باشند اگر پول نداشتی به درگاه خدا هم مرو چون بدون پول فرشتگان مقربش شما را به درگاه راه نمی دهند . 

 اری نداشتن پول هم خودش جرم بزرگتری است پس قبل از اینکه با خدا هم دوست شد باید پول داشت و گرنه ... . 

 این روزها سردی بازار خدا را به طرق مختلف می توانیم ببینیم شاید یکی از دلایلش نیز پول باشد . پول شاید تنها چیزی هست که قبل از نماز صبح به یاد ان می افتیم و اگر داشتیم کمی ارامش پیدا می کنیم وگرنه ... .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۲/۲۸
پرنده مهاجر

نظرات (۱)

پول شاید تنها چیزی هست که قبل از نماز صبح به یاد ان می افتیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">