سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

سالها انتظار

اینجا می نویسم برای همدردی، و گاهی که تنها می شوم و دلگیر به اینجا پناه می آورم ....

آماده ام ...

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۹ ب.ظ
به سنگ می گویم، به زمان می گویم
مرا رها کنید ، بگذارید آزاد باشم
به قلم دستم می گویم بنویس آزادی
ولی حتی دیگر قلم هم به من می گوید "تو لیاقت به دست گرفتنم را نداری"
ای امید و رویاهای من ، و ای خورشید فروزان دلم بسوزان آن چه را که باید
و ای دریای خروشان  و ای چشمه ی جوشان دلم، بجوشید
من نیازمندم ، نیازمند آرامشی که جز با شما به دست نمی آید
بر می خیزم و کوله بارم را به دوش می کشم
آمده ام ،آماده ی رفتن ، آماده ی ایستادن
آماده ی مقاومت
بار دیگر بر می خیزم
به امید فردایی دیگر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۵
پرنده مهاجر

نظرات (۹)

امروزهمان فردایست که منتظرش بودیم
امروزی بهتر از دیروز برایت خواهانم
پاسخ:
مرسی

زندگی در لحظه اتفاق میفته ...

همه چیز همین الآنه .

پاسخ:
... .
سلام، حوبی؟
لینک تصویری رو هم گذاشتم. مرسی از نظرت
پاسخ:
مرسی از لطفتون

سلام

من نمیدونم چه بلایی سر وبلاگم اومده آخه چرا بازش کردم وارد یه سایت دیگه شد؟!!

مرسی که به من اطلاع دادید اما حالا من باید چیکار کنم!

کار خوبی میکنی
به شرطی که وسط راه جا نزنی...
پاسخ:
مرسی 
سلام ممنون که اومدید.برای شما هم سالی پر از شادی و موفقیت آرزو دارم.یا علی مدد.
پاسخ:
ممنون
امیدوار باش و به خودت اطمینان داشته باش
پاسخ:
مرسی
شرمندم، آهنگ ترکی دوست ندارم این آهنگو هم به دلیل اینکه باهاش خاطره دارم و آهنگ خاصی هستش گذاشتم.
اگه پیدا کردم میذارم.
پاسخ:
میسی
پیشاپیش مرگ خودمو در یکی از زلزله های ایران تسلیت میگم والا این چه وضیه
پاسخ:
دیگه این وضعیت واقعا غیر قابل تحمله
بهت حق میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">